Stimati membri,
Prin prezenta, va anuntam ca in data de 25, 26 martie 2015, ora 11:00, este convocata Adunarea Generala Anuala a membrilor ARAIEX, ce se va desfasura în Bucuresti la sala Jubile Ballroom Decebal – Sos. Mihai Bravu nr. 223 (Piata MUNCII).
Ordinea de zi, aprobata prin decizia Consiliului Director, cuprinde urmatoarele:
1. Darea de seama anuala pentru anul 2014
2. Bilantul contabil al ARAIEX;
3. Raportul Cenzorului;
4. Raportul anual al Consiliului Director;
5. Raportul anual al Directorului General;
6. Bugetul estimativ de venituri si cheltuieli pentru 2015;
7. Aprobarea modificarilor la Statutul ARAIEX.
8. Diverse.
In situatia în care cvorumul nu va fi întrunit la prima convocare în data de 25 martie 2015, Adunarea Generala Anuala va avea loc a doua zi, la aceeasi locatie si la aceeasi ora, adica la data de 26 martie 2015, ora 11:00, sala Jubile Ballroom Decebal – Sos. Mihai Bravu nr. 223 (Piata MUNCII).
Mapa de sedinta poate fi consultata la sediul ARAIEX, în Bucuresti, Bd. Unirii, nr. 19, bl. 4B, sc. 1, et. 4, ap. 14, Sector 4, începând cu data de 23.02.2015, orele 11:00-16:00.
Pentru mai multe detalii privind organizarea Adunarii Generale Anuale, va puteti adresa la nr. de telefon 0311012271, fax: 0213670172 sau email
Această adresă de email este protejată de spambots. Trebuie să aveți JavaScript activat ca să o puteți vedea.
.
In perioada 24.12.2014 - 05.01.2015 angajatii ARAIEX beneficiaza de zile libere.
Repartitia remuneratiile cuvenite artistilor interpreti sau executanti va avea loc pana pe 9. 01, iar platile se vor realiza in perioada 9-15.01.2015.
Din data de 05.08.2014 ARAIEX functioneaza int-un nou sediu situat la adresa:
Bld. Unirii, nr. 19, bloc 4B, sc. 1, et. 4, ap. 14, interfon 14 C, sector 4, Bucuresti.
Detalii la tel nr. 0311012271.
Stimati membri,
Va aducem la cunostinta ca in perioada 01.07.2014 - 10.07.2014, ARAIEX va efectua repartitia pentru activitatea artistica desfasurata in perioada trimestrului II si trimestrului III din anul 2013.
Stimati membri
Va aducem la cunostinta ca a fost publicata in Monitorul Oficial Decizia ORDA nr.52/2014 privind aprobarea formatelor repertoriilor de opere, interpretări şi execuţii artistice, fonograme şi videograme a organismelor de gestiune colectiva.
Potrivit anexei 5 a acestei decizii, repertoriul de interpretări şi execuţii artistice al ARAIEX va cuprinde cel putin urmatoarele elemente obligatorii:
(2) titlul interpretării/execuţiei.
(3) Se va menţiona codul internaţional de identificare, dacă interpretarea/execuţia are asociat un astfel de cod, sau codul intern de identificare. Menţiunea este facultativă.
(4) Se va menţiona tipul interpretării/execuţiei (conform nomenclatoarelor interne care se depun la Oficiul Român pentru Drepturile de Autor împreună cu repertoriul organismului de gestiune colectivă) în conformitate cu dispoziţiile art. 95 din Legea nr. 8/1996 privind dreptul de autor şi drepturile conexe, cu modificările şi completările ulterioare.
(5) Se vor menţiona numele şi prenumele artistului interpret sau executant, precum şi pseudonimul, conform declaraţiei acestuia. Se va menţiona denumirea grupului, formaţiei, orchestrei etc.
(6) Se vor menţiona numele şi prenumele sau denumirea titularului de drepturi şi calitatea acestuia (artist interpret sau executant, cesionar, moştenitor).
(7) Se vor menţiona, în toate cazurile, numărul total de participanţi şi, după caz, numărul total de cesionari, numărul total de artişti interpreţi sau executanţi decedaţi. Orice alte informaţii se comunică, la cererea Oficiului Român pentru Drepturile de Autor, în funcţie de situaţia specifică
(8) Se vor menţiona cesiunea şi durata acesteia, iar, în cazul moştenitorului, anul decesului artistului interpret sau executant şi cotă-parte titular (în %), conform declaraţiilor comunicate organismului de gestiune colectivă.
(9) Se va/vor menţiona cifra/cifrele corespunzătoare drepturilor patrimoniale gestionate, după cum urmează: 1. fixare; 2. reproducere; 3. distribuire; 4. închiriere; 5. împrumut; 6. import; 7. radiodifuzare; 8. comunicare publică; 9. retransmitere prin cablu; 10. copie privată; 11. mandat special.
(10) Se vor menţiona procentele deţinute la data transmiterii repertoriului către Oficiul Român pentru Drepturile de Autor. Modificările ulterioare ale procentelor se comunică la cererea Oficiului Român pentru Drepturile de Autor, în funcţie de situaţia specifică. Menţiunea este facultativă.
(11) Se va menţiona data declarării interpretării/execuţiei la organismele de gestiune colectivă, în formatul zz.ll.aaaa (spre exemplu 02.06.1998 sau 28.12.2012)
(12)Se va menţiona anul de început al termenului de protecţie, avându-se în vedere prevederile Legii nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare.
(13) Se vor menţiona teritoriul pentru care s-a acordat mandat, precum şi orice alte observaţii necesare.
Stimați membri,
Vă aducem la cunoștință că în perioada 07.04.2014 – 10.04.2014 ARAIEX va efectua repartiția sumei de 220.201,66 lei inclusiv TVA primită pentru membri ARAIEX de la CREDIDAM pentru trimestrul IV 2012 și trimestrul I 2013, pentru domeniile radio, TV fonograme, internet și ambiental.
Deși ARAIEX a facut demersuri repetate pentru obținerea de la CREDIDAM a informațiilor și documentelor privind utilizatorii (TV, radio, etc.) de la care sumele au fost colectate și cele privind repertoriul utilizat în perioada în referință de aceștia în vederea repartizării remunerației, până la data repartiției CREDIDAM nu a furnizat ARAIEX aceste date, singurele informații furnizate fiind cele din adresa nr. 16431/2013 înregistrata la ARAIEX sub nr. 2636/2013. – Vezi documentul AICI.
Față de această situație, repartiția remunerației în sumă de 220.201,66 lei inclusiv TVA s-a realizat de către ARAIEX în conformitate cu prevederile Regulamentului propriu de repartiție pentru situatiile in care nu se detin playliste si informatii financiare de la utilizatori, dat fiind ca acestea nu ne-au fost furnizate de CREDIDAM .
Consiliul Director ARAIEX:
Director General - Mihaela Cristina Todor
Artiști și utilizatori:
Luni – Vineri 09.00 – 17.00
Bd. Carol I, nr. 61, et. 4, camera 1 si camera 2, Sector 2, Bucuresti
Telefon 031.110.81.07
Data fiind situația apărută din cauza pandemiei și faptul ca activitatea se desfășoară și în regim de telemunca,
accesul membrilor în sediu ARAIEX se va face, doar în baza unei programări telefonice prealabile, zilnic între orele 11 – 14, cu obligativitatea de a purta mască.
Relații artiști: 031.110.81.07
Relații radio facultativ: Camelia Muntean, 0764 791 221
Această adresă de email este protejată de spambots. Trebuie să aveți JavaScript activat ca să o puteți vedea.