Accesul în sediu se face doar în baza unei programări în prealabil, pe timpul stării de alertă
În scopul prevenirii răspândirii virusului Covid 19 și a respectării măsurilor de siguranță ce se impun, vă informăm că accesul în sediul ARAIEX se efectuează numai în baza unei programări prealabile solicitate pe adresa de e-mail
Această adresă de email este protejată de spambots. Trebuie să aveți JavaScript activat ca să o puteți vedea.
sau telefonic.
ESTE OBLIGATORIU SĂ PURTAȚI MASCĂ!
Programările zilnice sunt limitate (luni-joi), dată fiind necesitatea asigurării unei distanțe de minim 1,5 m între persoane, aerisirea și dezinfectarea spațiului după fiecare utilizare.
Va multumim!
Stimati membri,
Va aducem la cunostinta ca repartitia remuneratiilor cuvenite artistilor interpreti sau executanti, membri ARAIEX, se va realiza in perioada 30.05.2020- 15.07.2020.
In acest sens va invitam la sediul ARAIEX, din Bucuresti, Bd. Carol I, nr. 61, etaj 4, camera 2, Sector 2, in intervalul orar 11:00-15:00 de luni pana vineri, pentru a va actualiza repertoriile.
Urmare a prelungirii cu 30 de zile a stării de urgență în România prin Decretul Prezidențial nr. 240/2020, începând cu data de 15 aprilie 2020, vă informăm că Adunarea Generală Anuală a ARAIEX din a.c., stabilită inițial pentru data de 29 aprilie 2020 – prima convocare și 30 aprilie 2020 – a doua convocare, ora 11.00, la sediul ARAIEX din București, Bdul. Carol I, nr. 61, et. 4, Sector 2, se amănă, urmând a fi organizată la o dată ulterioară, ce va fi stabilită de Consiliul Director ARAIEX după încetarea starii de urgență.
Ordinea de zi, proiectele de hotărâri și toate celelalte documentele aprobate de Consiliul Director ARAIEX în vederea adoptatării în cadrul Adunării Generale Anuale ARAIEX din anul 2020 rămân valabile.
Stimaţi membrii,
Pe site-ul Agenției Națională pentru Plăți și Inspecție Socială s-a afișat procedura de urmat pentru obținerea plăţilor Covid 19 de către persoanele fizice care obţin venituri exclusiv din drepturile de autor și drepturile conexe.
Procedura de urmat se regăsește pe site-ul www.mmanpis.ro
Stimați membri, în data de 29, 30 aprilie 2020, ora 11:00 este convocată Adunarea Generală Anuală a membrilor ARAIEX ce se va desfasura în București la sediul ARAIEX din Bdul. Carol I, nr. 61, et. 4, Sector 2., cu urmatoarea ordine de zi:
Aprobarea:
1. Darea de seamă anuală pentru anul 2019
2. Bilanțul contabil al ARAIEX pentru anul 2019;
3. Raportul Comisiei de Cenzori;
4. Raportul anual al Consiliului Director;
5. Raportul anual al Directorului General;
6. Raportul anual al Comisiei de Supraveghere;
7. Raportul anual al Comisiei speciale privind accesul la informații;
8. Bugetul estimativ de venituri și cheltuieli pentru 2020;
9. Comisionul de gestiune al ARAIEX pentru anul 2020;
10. Salarii și indemnizații pentru anul 2020;
11. Diverse;
În situația în care cvorumul nu va fi întrunit la prima convocare în data de 29 aprilie 2020, Adunarea Generală Anuală va avea loc a doua zi, la aceeași locație și la aceeași ora, adică la data de 30 aprilie 2020, ora 11:00, Bdul. Carol I, nr. 61, et. 4, Sector 2.
Mapa de sedință poate fi consultată la sediul ARAIEX, în București, Bdul. Carol I, nr. 61, et. 4, camera 2, Sector 2, începând cu data de 30.03.2020, orele 11:00-15:00.
Mai multe detalii privind organizarea Adunarii Generale Anuale la telefon 0311108107 sau pe email Această adresă de email este protejată de spambots. Trebuie să aveți JavaScript activat ca să o puteți vedea. .
Incepand cu 11 martie se suspenda programul de lucru cu artistii si utilizatorii, la sediul ARAIEX, pana la noi dispozitii.
Este o masura cu caracter preventiv, luata din cauza temerilor cu privire la raspandirea epidemiei de coronavirus.
Ne puteti contacta la telefon sau prin email.
Va multumim pentru intelegere!
Consiliul Director ARAIEX:
Director General - Mihaela Cristina Todor
Artiști și utilizatori:
Luni – Vineri 09.00 – 17.00
Bd. Carol I, nr. 61, et. 4, camera 1 si camera 2, Sector 2, Bucuresti
Telefon 031.110.81.07
Data fiind situația apărută din cauza pandemiei și faptul ca activitatea se desfășoară și în regim de telemunca,
accesul membrilor în sediu ARAIEX se va face, doar în baza unei programări telefonice prealabile, zilnic între orele 11 – 14, cu obligativitatea de a purta mască.
Relații artiști: 031.110.81.07
Relații radio facultativ: Camelia Muntean, 0764 791 221
Această adresă de email este protejată de spambots. Trebuie să aveți JavaScript activat ca să o puteți vedea.